Tilaukset ja palautukset

Tilaaminen

Tilaaminen tai ostaminen huopalandia.fi
verkkokaupasta ei vaadi rekisteröitymistä. Rekisteröitymätön uusi
asiakas tekee tilauksensa Vieraana. Asiakkaan rekisteröidyttyä, hänelle
lähetetään käyttäjätunnus ja salasana, joita hän voi jatkossa käyttää
mm. tilaamiseen ja omien asiakasetujen käyttämiseen.
Tuotteita voi tilata myös ilman käyttäjätunnuksia.


Kun
tilaus tulee järjestelmäämme, lähetämme asiakkaalle tilausvahvistuksen
sähköpostilla. Kun olemme vastaanottaneet tilauksen ja asiakkaalle on
lähetetty tilausvahvistus sähköpostilla, se on asiakasta sitova.


Tuotevalikoimamme
ja hinnastomme ovat kokonaisuudessaan nähtävissä verkkokaupassamme.
Varaamme oikeuden myynnin rajoittamiseen esim. tuotteen tilapäisten
saatavuusongelmien vuoksi.

Maksutavat

Shop Pay

Pay Pal

Google Pay

PAYTRAIL

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja
maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä
suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy
maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun
kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä
tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Toimitusehdot

Varastossa olevat tuotteet toimitetaan 1-7 arkipäivässä. 

Pyrimme
aina mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Tavoitteenamme on olla
asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai
puhelimitse, mikäli havaitsemme toimituksen kestävän normaalia
pidempään.

Huom. Paketin noutamatta jättäminen ei tarkoita palautusta. Jos paketti palautuu meille noutamattomana tai ilman palautusilmoitusta, veloitamme käsittelykuluja 20€.

Ilmoituksen voi tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@huopalandia.fi

Toimitustavat

Posti ja Matkahuolto

Ulkomailla suoritetut tilaukset
lähetetään Ekonomi-maksuluokassa. Lähetyskulut muodostuvat paketin
painon ja kohdemaan maksuvyöhyökkeen mukaan.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.

Palautukset

Asiakaspalvelumme kanssa voit sopia, kuinka haluat menetellä takaisin maksun kanssa. Myös vaihto toiseen tuotteeseen  onnistuu.

Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Tilauksen peruminen viivästyksen vuoksi

Asiakas
voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut
kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa
osoitteeseen info@huopalandia.fi tai numeroon 040 537 1267.

Ilmoitamme
asiakkaillemme sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli toimitusaika eroaa
normaalista. Myös Huopalandia.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen
ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

Reklamaatiot

Kaikki
tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään
seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta
osoitteeseen:

info@huopalandia.fi tai numeroon 040 537 1267.

Vastuu

Vastuumme kuluttaja-asiakkaidemme osalta määräytyy kuluttajansuojalain säännösten mukaan.

Vastuumme
yritysasiakkaitamme kohtaan rajoittuu virheellisten, viivästyneiden tai
puuttuneiden tuotteiden hinnan palauttamiseen. Emme vastaa välittömistä
tai välillisistä vahingoista.

Tietosuoja

Tallennamme järjestelmäämme vain rekisteröityneiden käyttäjien huopalandia.fi sivuilla antamat tiedot. Luottokorttitietoja, PayPal-salasanoja tai pankkien tunnuksia ei järjestelmämme näe eikä käsittele.

Sivustossa
antamiasi tietoja ei koskaan luovuteta kolmansille osapuolille.
Huopalandia lähettää tilaajille kanta-asiakaspostia, jonka voit perua
halutessasi.

Sivusto
vaatii, että sallit selaimessa evästeiden käytön. Evästettä käytetään
vain ostoskoritiedon ja kirjautumistiedon ylläpitoon, mitään muuta
seurantaa ei sillä suoriteta.

Immateriaalioikeudet

Huopalandia.fi -sivuilla oleva materiaali (kuten tavaramerkit,
tuotetiedot, kuvat, tekstit sekä muu aineisto) kuuluvat meille tai
yhteistyökumppaneillemme. Materiaalin kopioiminen tai käyttö ilman
lupaamme on kielletty (muuhun kuin omaan henkilökohtaiseen yksityiseen
käyttöön).

Ylivoimainen este

Huopalandia.fi ei vastaa siitä, mikäli tilauksen toimitus estyy,
vaikeutuu tai myöhästyy Huopalandia.fi -verkkokaupan kohtuullisten
vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevan sen toimintaa haittaavan
tai estävän seikan vuoksi (force majeure).
Emme vastaa siitä, jos tilauksesi ei tule perille tietoverkon tai tietoliikenneyhteyksien toimimattomuuden vuoksi.

Ehtojen muuttaminen

Huopalandia.fi-verkkokauppa voi muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja esimerkiksi lakimuutosten vuoksi.